Η Κατερίνα Χαμηλάκη, αρχαιολόγος, υποψήφια αντιπεριφερειάρχης Αχαϊας με την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ!

Βιογραφικό σημείωμα
 Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1974 και ζω στην Πάτρα. Σπούδασα Ιστορία και Αρχαιολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στην Βυζαντινή Αρχαιολογία και Ιστορία στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Kings College London) το 2000-2001. Εργάζομαι ως αρχαιολόγος στο Υπουργείο Πολιτισμού αρχικά ως συμβασιούχος υπάλληλος από το 1997 και ως μόνιμη υπάλληλος στη Ναύπακτο από το 2011. Επί σειρά ετών ήμουν μέλος στο ΔΣ του Πανελλήνιου Σωματείου Έκτακτου Προσωπικού στο Υπουργείο Πολιτισμού, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Ιδιωτικού Δικαίου στο Δημόσιο, σύνεδρος της ΓΣΕΕ το 2007, από το 2012 έως τον Μάρτιο 2014  ταμίας στο ΔΣ του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων και σήμερα μέλος διοικούσας επιτροπής του Παραρτήματος Δυτικής Ελλάδας του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων. Συμμετέχω ενεργά στις κινητοποιήσεις ενάντια στις απολύσεις, διαθεσιμότητες και τη διάλυση του δημοσίου. Από τα φοιτητικά μου χρόνια εντάχθηκα στην ριζοσπαστική αντικαπιταλιστική αριστερά και είμαι μέλος του Πανελλαδικού Συντονιστικού Οργάνου της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Είμαι παντρεμένη με τον μηχανικό Αλέξανδρο Ποντικόπουλο και έχω μια κόρη πέντε ετών.  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συνέντευξη Τύπου της Αριστερής Παρέμβασης Δυτικής Ελλάδας

Πολιτική Δήλωση Ορκωμοσίας του νέου περιφερειακού συμβούλου Χρήστου Κοσίνα

Πόσο προστατεύεται η περιοχή της Δυτικής Ελλάδας από τον κίνδυνο πλημμύρας; του Χρήστου Κοσίνα, υπ. περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας με την Αριστερή Παρέμβαση - Αντικαπιταλιστική Κίνηση στη Δυτική Ελλάδα